Leveringsvoorwaarden
Wij leveren alleen op het vasteland in Nederland en in heel België. Via twee transportdiensten proberen wij zoveel mogelijk bestellingen af te handelen om ook klanten te kunnen helpen die wat later bestellen of een spoedgeval hebben.
Bestellingen leveren wij binnen 48 uur m.u.v. feestdagen en weekeinden. Bestellingen die zijn geplaatst op zaterdag en zondag worden in alle gevallen op de maandag erop (m.u.v. feestdagen) behandeld en naar je opgegeven adres verstuurd.
Voor elke bestelling boven de € 40,- berekenen wij geen verzendkosten. Mocht je onder de € 40,- uitkomen dan berekenen wij slechts € 6,50 verzendkosten.
Elke vertraging als gevolg van uitzonderlijke omstandigheden (storm, sneeuw, vertraging van de drager, etc.) worden niet beschouwd als een grond voor terugbetaling, deze gebeurtenissen buiten onze verantwoordelijkheid en onze inzet kunnen wij niet voor verantwoordelijk worden gesteld. Sinds kort leveren wij geen trackcodes meer uit, maar voeren we bij elke verzending je opgegeven e-mailadres in. Deze gebruikt onze vervoerder om je op de hoogte te stellen via live updates waar je pakket zich bevindt. Voer daarom het juiste e-mailadres in. Krijg je geen e-mail berichten binnen dan adviseren wij je om te kijken in jouw spambox of reclamebox. Hoogstwaarschijnlijk worden de updates gezien als spam. Deze service is gratis. Je kunt bij ons niet zelf de aflevertijd bepalen. Wel kan je bij Marinol jouw bestelling afhalen.
We doen er alles aan om onze deadlines te halen, maar in geval van problemen van laattijdige levering buiten onze controle, aarzel dan niet om ons te contacteren en ons iets te laten weten, zodat we onderzoek kunnen doen naar de oorzaak van de vertraging.
Als je meerdere items hebt besteld, kan het zijn dat de levering wordt uitgevoerd in meerdere malen. Hierover informeren wij je via jouw opgegeven e-mailadres of telefonisch.
Op het moment van de levering, controleer de staat van je bestelde item. In het geval van beschadigde goederen, raden wij aan voorbehoud te noteren bij aflevering van de vervoerder of de levering te weigeren en neem onmiddellijk contact met ons via het volgende telefoonnummer: +31 (0)70 3903136. Dan kunnen wij zo snel mogelijk voor een vervanging zorgen. Wij behouden ons het recht voor om data en tijden van de levering in geval van een uitzonderlijke gebeurtenis te veranderen.